BİR TAŞ ATTIM AYM’YE “TIK” DEDİ!

Mehtap YILMAZ
Yeni Akit
03.03.2016
Bir taş attım AYM’ye tık dedi…
FETÖ’sü de vız vız diye başıma üşüştü iyi mi?
“Ne oldu, kıyamet mi koptu?”
Karşımda şu an, beddua sonrası Fetullah gibi hezeyanlar içerisinde titreşen bir bilgisayar ekranı var, yetmez mi?
Nalları dikti dikecek, o kadar yani…

Al sana yazar kıyameti…
Hani taramalı tüfek gibi saydırıyorum ya…
Say ki şarjör bitti…
Bunu atarsın, evdekilerden “mühimmat” kapar, hissettirmeden el koyarsın.
Hepsi bu…
Bitti…
Yalnız anlayamıyorum, ayrıca virüs göndermelerine ne gerek var ki?
Zaten bunlar virüsün önde gideni değiller mi?
Neyse…
Hayırlısı bu yazımı da bizimki “nalları dikmeden yazarsam” başka bir şey istemeyeceğim!
Ne diyordum?
Ankara havası malum, yanardöner bildiğiniz gibi… 
AYM’ye bir taş atarsın, “Hamamönü” tık der…
FETÖ’ye çakarsın, Sol’dan kroşe iner…
Proje Demirtaş’a çakarsın, Fetullah “ ayyyy çok acıdı” der…
Fetullah’a çakarsın, Gezizekâlılar taarruza geçer…
(Baaaaak! İndir şu elini bakayım! “Örtmenim, örtmenim” diye parmak kaldırıp durma Abdullatif Şener!
Hay sana şu ismi vereni elime geçirirsem var yaaa…
Yahu adamda göz yok muymuş, evlat olsan sevilmezsin, neyin latif senin?
Hendekçiler, Hamamcılar, Darbeciler, Fetullahçılar yetmiyormuş gibi, bir de sen “burdaaaa” diye asap bozma!
Yoklama mı alıyorum burada?
Hani kırıp geçiren videodaki gibi “Oğlum bi susar mısın” dedirtme bana!)
Çünkü alayının menşei aynı…
Bunlar var ya bunlar…
Yüzde gülen, arkada sinsilik eden İngiliz anahtarları!
Bakın, kendiniz söyleyin yalan mı?
Abdullah Gül, Exeter Üniversitesi, İngiltere…
Çatı aday Ekmeleddin İhsanoğlu, Exeter Üniversitesi, İngiltere…
Durmuş Yılmaz (Merkez Bankası Başkanı) Exeter Üniversitesi, İngiltere…
Abdullah Gül’ün atadığı AYM üyesi Engin Yıldırım, Manchester Üniversitesi, İngiltere…
Hüseyin Çelik, Londra Üniversitesi, İngiltere…
Fehmi Koru (Bilderberg Fehmigül) Exeter Üniversitesi, İngiltere…
Önder Aytaç Hull Üniversitesi, İngiltere…
Laf lafı açıyor…
Önder Aytaç demişken…
Abdullah Gül’ün atadığı AYM’li Zühtü de tıpkı Önder Aytaç gibi “FETÖ kuluçkası” Polis Akademisi geçmişli…
Biliyorum peki daha geçen gün Cumhurbaşkanı’na racon kesen Zühtü ve İngiltere diyeceksiniz…
Aynen söyleyeyim: AYM Başkanı Zühtü Aslan da Leicester Üniversitesi, İngiltere…
Kısacası bu da ortalık karıştıran tüm “İngiliz Anahtarları” gibi, Kraliçe’nin göz nuru, el işçiliği ile özenle yetiştirilmiş biri…
“Amanın yandım Zühtü, ben sana kandım Zühtü” demek için çok geç yani…

Bizim uşaklar…
Ben Mehtap, o Merve…
Etti mi iki M?
Ben kadın, o kadın…
Etti iki kadın…
Ben yazar, o yazar…
Bu kadar ortak nokta da bizim arkadaşları bozar tabii…
Merve Kavakçı’nın yazı işlerini arayarak, yazısına ilave ettirdiği cümleyi, kolaydan benim yazıma eklemiş bizim arkadaş!
Ben şaşırdım… Ömer Vehbi Hatipoğlu şaşırdı… Nihat Hatipoğlu şaşırdı derken, hep birlikte şaşırdık kısacası…
Gençlik böyle bir şey işte…
Gülümsetir arada sırada insanı…
Hem çoktandır arayıp sorulmaz olmuştuk, Hatipoğlu ailesiyle hasbihal etmiş olduk, değil mi?
Kıtmir kolyeli çıngıraklı Nazlı, aklıma geldiğinde bile tüylerim diken diken olsa da, bizim gençlerin hayrına yazımda adı geçti işte…
Nasibi varmış demek ki…
Siz çok yaşayın gençler, e mi?
Hadi, hadi çıngıraklı Nazlı yine iyisin, iyi…
Bu cümle sende “botoks” etkisi yapmıştı ya dün…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BUNU MU İSTİYORSUNUZ!!!

CEVİZ KURDU

KARİYE CAMİİ-İKİNCİ AYASOFYA

BİR GÜN BIR ÖĞRETMEN

AHLAT