BU RESİMDEKİ SANCAĞA İYİ BAKIN


 Okurken çok duygulandım 😢😢

Özal, Tekke şeyhine bu tekkeyi 450 yıl önce buraya getiren şeyhin kabrini sordu.
O arada Cumhurbaşkanı yaveri kurmay albay(bence manidar bir tavırla)saatine bakarak;
“Sayın Cumhurbaşkanım dışarıda bekleyenler var, program çok sarktı”dedi.
Özal; “Sarkarsa sarksın canım, benden başka gezecek Cumhurbaşkanı mı var” diye anlamlı bir cevap verdi.
Tekkeyi kuran şeyhin kabrine yürüdüler.
Fotoğrafta görülen şeyhin kabrine girdik. Dualarımızı okuduk.
Sonra Özal Şeyh'e:
"Burada Osmanlı Sancağı olması lazım, nerede?”diye sordu.
Şeyh; yan tarafta çürümüş bir dolaptan, diktatör Tito zamanında dolaba kilitlenmiş ve lime lime olmuş,
Osmanlı Sancağını çıkardı.
Çok yüksek duygusal bir ortam olmuştu.
Özal ağlıyordu...
Benimde gözlerimdem yaş akıyor, Özal’a bakamıyordum...
Tozlu ve resimde görüldüğü gibi lime lime olmuş bir Osmanlı sancağı Özalın elindeydi, gözlüklerinı çıkardığını gördüm ve dayanamadım dışarı çıktım.
Yüzüne gözüne sürmüş.
Bilgili ve ihlaslı olmak bambaşka bir manevi haz veriyor insana.
Bende ilk defa bir Osmanlı sancağı gördüm.
1991-Balkan Gezisi
Fevzi Kahraman

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BUNU MU İSTİYORSUNUZ!!!

CEVİZ KURDU

KARİYE CAMİİ-İKİNCİ AYASOFYA

MEĞER TAKSİM NEYMİŞ ÖYLE!!!

BİRİ DE TÜRKİYE